3回目です

赤坂ACTシアター ブロードウェイミュージカル「CHICAGO」

平日の昼間の公演で、2階席がだいぶ空いていました。今回、上から見るのも面白いかなと思って2階席をとったのですが、最前列でもちょっと遠いかな。

25日までです。当日券もあるようなので、いかがでしょうか。


とってもよかったです。ダンスも歌も、超一流という感じがしました。セクシーでスタイリッシュ…と紹介文にありますが、ドロドロした血なまぐさいお話なのに、とっても素敵。みんなが熱演。明日への希望が湧いてくる…ブロードウェイの「ALL-TIME KILLER HIT」なのです。


ロンドンで一度。昨年は、米倉涼子さんと河村隆一さんのを、同じく赤坂ACTシアターで。そして今回、とCHICAGOは3回目。だいぶ英語もわかってきたし?(本当かな)感動しました。


My Own Best Friend 


One thing I know
And I've always known
I am my own
Best friend

Baby's alive
But baby's alone
And baby's her own

Best friend
Many's the guy
Who told me he cares
But they were scratchin' my back
'Cause I was scratchin' theirs

And trusting to luck
That's only for fools
Only for fools
I play in a game

Where I make the rules
And rule number one
From here to the end
Is 'I am my own best friend'

Three musketees
Who never say die
Are standing here this minute

Me
Myself
And I!

If life is a school
I'll pass every test
If life is a game
I'll play it the best
'Cause I won't give in
and I'll never bend
and I am my own best friend!